Kontakta oss
Välkommen att kontakta oss på Mimers Kundcenter.
Kundcenter
Öppettider för besök, på telefon och i chatten:
- Måndag–onsdag: 9–16
- Torsdag: 10–16
- Fredag: 9–15
Första vardagen i varje månad tar vi endast emot besök från dig som ska hämta eller lämna nycklar.
Helgdagar och vissa klämdagar har vi stängt.
Kontakta oss
Om du behöver hjälp med något eller har en fråga, fyll i formuläret nedan. Vi svarar dig inom en arbetsdag.
Telefon: 021-39 70 00
Chatt: Chatta med oss måndag–onsdag kl 9–16, torsdag kl 10–16 och fredag kl 9–15. Öppna chatt.
E-post: Fyll i formuläret
Besök
Du hittar vårt kundcenter på Gasverksgatan 7 i Västerås.
För följande ärenden kan du boka ett besök (klicka på länken för att komma till bokningen):
- Hämta beställda nycklar
- Byta ut trasig droppe eller köpa en extra
- Rådgivning/beställning av plus- eller tillval
För nycklar, droppar och övriga frågor kan du även besöka oss när vi har öppet, utan att ha bokat ett besök.
Om du behöver en extra- eller ersättningsnyckel behöver du först beställa det av oss genom att ringa eller mejla, leveranstiden är 1–2 veckor.
Nyckelutlämning i samband med att ditt kontrakt börjar gälla sker från kl 12.00 samma dag som kontraktet börjar gälla. Om det är en helg hämtar du nyckeln första vardagen efter.
Behöver du göra en serviceanmälan?
På Mina sidor kan du göra serviceanmälan dygnet runt. Under arbetstid kan du också ringa direkt till vårt kundcenter på 021-39 70 00.
Allvarliga störningar nattetid
Vid allvarliga störningar på natten, kontakta Störningsjouren på 021-39 70 00. Annars gör du en vanlig serviceanmälan.
Begära ut handlingar
Vill du begära ut handlingar skickar du ett mejl till post@mimer.nu.
Kontakt för företag och föreningar
Har ni som företag eller förening frågor eller funderingar som rör vår verksamhet kan ni kontakta oss på post@mimer.nu.
Vårt kontor
Du hittar oss på Gasverksgatan 7.
Senast uppdaterad: 31 oktober 2024 kl. 10:38