Kundenkät från AktivBo
Det viktigaste för oss är att du som hyresgäst trivs med oss som hyresvärd. Att du vet vad som händer i ditt hus när vi gör något arbete där och att du får hjälp när du är i kontakt med oss. Vi är också nyfikna på hur du trivs i din lägenhet.
Vi vill veta vad du tycker om vår service, bostaden, utomhusmiljön och gemensamma utrymmen i ditt boende. Därför skickar vi ut en kundenkät med hjälp av företaget AktivBo.
Enkäten skickas ut en gång i månaden till slumpmässigt utvalda hyresgäster. Svaren går vi igenom varje månad och resultatet hjälper oss att planera vårt arbete. Ju fler svar vi får desto bättre kan vi bli för dig. När ett år har gått har alla hyresgäster fått chansen att svara.
Vi berättar löpande om vilka åtgärder vi för utifrån resultatet i kundenkäten i vår hyresgästtidning Hemma Hos, via trapphusinformation och nyheter på mimer.nu.
Så kommer enkäten
Enkäten går i första hand ut via sms. Saknar vi mobilnummer till hyresgästen, men har en mejladress kommer enkäten istället via mejl. Vi skickar även en pappersenkät till de hyresgäster vi varken har mobilnummer eller mejl till så även de får möjlighet att svara.
Så svarar du på kundenkäten
Är du en av dem som fått ett meddelande med en länk till kundenkäten? Gör så här:
SMS eller e-post
Som avsändare står AktivBo eller Mimer. Om du får enkäten via sms eller e-post kommer du till enkätfrågorna genom att klicka på länken.
Brev på posten
Får du enkäten i pappersform kan du svara digitalt på www.svar.aktivbo.se. Logga in med ditt enkätnummer som står längst upp på enkäten. Du kan också välja att svara skriftligt och skicka in enkäten i det bifogade, portofria svarskuvertet.
Du svarar anonymt
AktivBo garanterar att alla svar är anonyma gentemot Mimer. Numret som står tryckt på enkäten behöver AktivBo för att kunna sortera svaren per områdes- och fastighetsnivå, och för att påminna dig, om du ännu inte hunnit svara.
Senast uppdaterad: 5 augusti 2024 kl. 09:31