Ändrade öppettider 11 december
11 december har Mimers kundcenter öppet 8–11 på grund av utbildning. Vid akuta ärenden när det är stängt kontaktar du jouren.
Ändrade öppettider:
Onsdag 11 december: öppet 8–11
Du kan fortfarande göra en serviceanmälan via Mina sidor. Behöver du kontakta oss, och det inte är akut, kan du göra det via formuläret nere till höger på hemsidan, så återkommer vi senare.
Kontakta fastighetsjouren vid akuta ärenden
Vid akuta ärenden ringer när Mimer är stängt ringer du fastighetsjouren på 021-39 70 00.
Vad är ett akut ärende?
Kontakta Fastighetsjouren på 021-39 70 00 om:
- det rinner mycket vatten från från ett rör som gått sönder
- det är stopp i avloppet, vattnet stiger och det finns risk för vattenskada
- en elledning har gått sönder
- lägenheten eller trappuppgången är helt strömlös och det finns risk att någon skadas
- en glasruta är krossad och det finns risk att någon skadas eller att det blir inbrott
- du har låst dig ute eller tappat bort nycklarna och behöver en låsöppning.
Område:
Alla områden;Senast uppdaterad: 9 december 2024 kl. 10:17