Hoppa till huvudmenyn Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll

Ändrade öppettider 27 mars

27 mars har Mimers kundcenter öppet 11–16 på grund av verksamhetsplanering. Vid akuta ärenden när det är stängt kontaktar du jouren.

Ändrade öppettider 27 mars:

  • Telefon/chatt: öppet 11–16
  • För besök: öppet 13–16

Du kan fortfarande göra en serviceanmälan via Mina sidor. Behöver du kontakta oss, och det inte är akut, kan du göra det via formuläret nere till höger på hemsidan, så återkommer vi senare.

Kontakta fastighetsjouren vid akuta ärenden

Vid akuta ärenden ringer när Mimer är stängt ringer du fastighetsjouren på 021-39 70 00.

Vad är ett akut ärende?

Kontakta Fastighetsjouren på 021-39 70 00 om:

  • det rinner mycket vatten från ett rör som gått sönder
  • det är stopp i avloppet, vattnet stiger och det finns risk för vattenskada
  • en elledning har gått sönder
  • lägenheten eller trappuppgången är helt strömlös och det finns risk att någon skadas
  • en glasruta är krossad och det finns risk att någon skadas eller att det blir inbrott
  • du har låst dig ute eller tappat bort nycklarna och behöver en låsöppning.

Område:

Alla områden;