Nu delar vi ut kundenkäten
Varje år får hälften av våra hyresgäster vår kundenkät. Enkäten blir sedan underlag för hur vi ska prioritera vår verksamhet. Därför är det viktigt att du fyller i den. Ge gärna förbättringsförslag och/eller påpeka om något är extra bra.
När delar vi ut enkäten?
Tid: Tisdag den 4 juni på eftermiddagen
Vilka: Hälften av våra hyresgäster
Varför delar vi ut en enkät till dig?
De synpunkter som kom fram i enkäten ligger till grund för vår verksamhetsplanering. Genom undersökningen kan vi se vad som behöver åtgärdas och förbättras. Med andra ord är dina synpunkter viktiga. De är med och styr vad vi ska fokusera på nästa år.
Kan man verkligen vinna sin hyra?
Ja, du kan vinna din hyra. Den som lämnar det bästa förbättringsförslaget vinner. Med andra ord har du inte bara chansen att få påverka – du kan också ha turen att få en månadshyra betald.
Du som inte får enkäten i din brevlåda
Vi delar ut enkäten till hälften av er hyresgäster per år. Dessutom delat vi bara ut enkäten i pappersform till de som inte redan har svarat digitalt.
Vill du lämna synpunkter eller ett förslag och inte vill vänta tills nästa års kundenkät, gör du en felanmälan. Jo, du kontaktar Felanmälan även när du vill lämna en synpunkt eller har frågor kring ditt boende och din utemiljö. Du når Felanmälan via Mina sidor, vår app eller ringer 021-39 70 90.
Område:
Alla områden; Bäckby Centrum Fredriksberg Gideonsberg Gryta Haga Hammarby Hemdal Hökåsen Jakobsberg Kajstaden Kristiansborg Lillåudden Malmaberg Nordanby Oscaria Öster Mälarstrand Oxbacken Pettersberg Råby centrum Skälby Skallberget Skiljebo Skultuna Studentbostäder Vallby Vega Vetterslund Vetterstorp ViksängSenast uppdaterad: 3 juni 2019 kl. 10:17