Tekniska problem på hemsidan
Förra veckans uppdatering av hemsidan är inte den enda vi gör den kommande tiden. Vi kommer både fixa några buggar och uppdatera funktioner för att fortsätta förbättra vår hemsida. Det kan leda till att du ibland upplever tekniska problem när du besöker mimer.nu.
Kända problem som vi arbetar med
Vi är medvetna om att det finns funktioner som inte fungerar och vi gör vad vi kan för att lösa dem så fort som möjligt.
Logga in med BankID
På vissa enheter var det tidigare problem att logga in med BankID om man använde en gammal webbläsare på en äldre Samsung-modell. Det problemet ska nu vara löst.
Vi har även märkt att några missat att man måste trycka två gånger på knappen för att logga in med BankID. Efter första trycket laddar knappen om och det står ”Till BankID-inloggning”. För att komma vidare måste du trycka på den knappen också.
Tillfällig lösning
Du som inte kommer in med BankID kan logga in med personnummer och lösenord. Första gången du loggar in med personnummer på nya Mina sidor behöver du beställa ett nytt lösenord.
Logga in med personnummer och lösenord
Ladda ner faktura
Just nu går det inte att ladda ner hyresfakturan. Vi jobbar på en lösning och det ser ut som att det kommer gå i slutet av veckan.
Se gamla serviceanmälningar
Vissa kan inte längre se sina gamla serviceanmälningar. De kommer synas igen efter en kommande uppdatering.
Vit startsida på Mina sidor
Vissa kommer till en tom, vit sida när de loggat in på Mina sidor.
Tillfällig lösning
Uppdatera sidan. Då laddas allt innehåll in som det ska.
Område:
Alla områden;Senast uppdaterad: 27 januari 2021 kl. 15:51